Me ajudem a descobrir o nome desse jogo

2024-01-02
Eu não me recordo muito do jogo e sequer sei o nome, mas é um jogo para celular antigamente baixei pela play store, e um jogo de cuidar de um planeta onde a visão dele é de fora e em 3d, o planeta é fofo cuidamos para algum tipo de "especies" coloridas evoluírem pelo planeta e a escuridão/trevas não devemos deixar tomar de conta. Minha mãe é minha irmã dizem que tem uma garotinha no game mas eu não me recordo, e se eu não me engano há uma configuração legal na qual vc podia conectar em relógios. Plmds me ajudem

2024-01-03
Google Translate:
"I don't remember much about the game and I don't even know the name, but it's a mobile game I previously downloaded from the play store, and it's a game about taking care of a planet where the view is from the outside and in 3D, the planet is cute, we take care of it. some kind of colorful "species" evolve across the planet and darkness must not be allowed to take over. My mother and my sister say there is a little girl in the game but I don't remember, and if I'm not mistaken there is a cool configuration in which you could connect watches. Pls help me"