About Mazowsze: Pogoń w Czasie

Czas nieubłaganie płynie do przodu. Tykające zegary odmierzają sekundy, które przepadają w otchłani przeznaczenia. To co się wydarzyło już nigdy nie powróci, bowiem niemożliwym jest cofnąć się w czasie i... Ależ chwila, moment! W tej historii wszystko jest możliwe – podróże w czasie to przecież banał!

Tak, to prawda - każdy chętny może odbyć pełną przygód podróż w czasie po terenach przepięknego Mazowsza! Pytanie brzmi: czy jesteście wystarczająco odważni aby wziąć w niej udział? Spokojnie – nie ma się czego bać. Nasi przewodnicy czekają już na Was. Poznajcie Felicję: nieustraszoną poszukiwaczkę przygód, a także Alberta, jej wiernego, kociego towarzysza. Plan jest prosty: przy pomocy wynalazku złowieszczego Zegarmistrza Kristoffera, wspólnie przeniesiemy się w czasie i odwiedzimy różne ciekawe lokacje, a przy okazji zastanowimy się w jaki sposób powstrzymać Zegarmistrza przed modyfikacją historii oraz przejęciem całkowitej władzy nad światem. Zainteresowani?

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych oraz Nitreal Games mają zaszczyt przedstawić nową grę przygodową „Mazowsze: Pogoń w Czasie". Jest to wyjątkowe przedsięwzięcie, którego celem jest przedstawienie najciekawszych projektów powstałych dzięki dofinansowaniu z funduszy europejskich. Wcielając się w rolę pary bohaterów: Felicji oraz kota Alberta, będziecie mieli okazję odwiedzić wiele fantastycznych lokacji w teraźniejszości, przeszłości oraz przyszłości dzięki czemu dowiecie się jaki wpływ na Mazowsze miały projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Zobaczycie między innymi: Teatr Powszechny w Warszawie, historyczny park w Młochowie, nową siedzibę zespołu artystycznego Mazowsze, a także siedzibę nowo wybudowanego Muzeum Ordynariatu Polowego mieszczącego się w podziemiach Katedry Polowej w Warszawie.

Gra toczy się na 18 ręcznie rysowanych lokacjach, które zostały oparte na 11 projektach finansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Główną bohaterką gry jest 18-letnia Felicja, której towarzyszy jej wierny kot Albert. Wspólnie przeżyją niesamowitą podróż w czasie, a wszystko to za sprawą tajemniczego zegarka, zakupionego u starego Zegarmistrza na prezent dla dziadka. W momencie gdy dziadek nakręca zegarek, otwiera się portal, który przenosi bohaterów w przeszłość. Felicja wraz z kotem Albertem trafia do 1891 roku, natomiast dziadek znika bez śladu. Korzystając z możliwości podróży w czasie, Felicja rozpoczyna poszukiwania dziadka, jednak wkrótce odkrywa, że znany jej Zegarmistrz jest również podróżnikiem w czasie i w tylko jemu znanym celu manipuluje przeszłością zmieniając historię, a także przenosząc ludzi do innych epok. Felicja musi za wszelką cenę powstrzymać Zegarmistrza, gdyż tylko w ten sposób będzie mogła odnaleźć swojego dziadka. Wkrótce okazuje się, że cała intryga jest o wiele bardziej skomplikowana, a przygody Felicji są śledzone przez tajemniczego Podróżnika oraz pewną potężną korporację.



source: www.pogonwczasie.eu/o-grze.html